Žádost:
V souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se na Vás obracím a žádám o poskytnutí níže uvedených informací.
1. Uveďte laskavě, zda se na Městský úřad Vysoké Mýto obrátil Obecní úřad Zádolí v souvislosti s dopravní problematikou na komunikaci p.č. 2/2 v k.ú. Zádolí komunikaci, a to v období od 1.5.2025 do 4.7.2025. Zároveň mi laskavě sdělte, kdy a jakým způsobem Městský úřad Vysoké Mýto předmětnou problematiku projednal.
2. Uveďte laskavě čísla jednací a názvy všech dokumentů a spisů, které v souvislosti s projednáváním předmětné problematiky uvedené v bodě č. 1 Městský úřad Vysoké Mýto vede ve své spisové dokumentaci.
3. Pokud Městský úřad Vysoké Mýto vyhotovil v této souvislosti (viz bod č. 1) písemné dokumenty, žádám o poskytnutí jejich kopií.
Způsob doručení: písemně, e-mailem
Odpověď:
Ad 1. Dne 11. 6. 2025 obdržel Městský úřad Vysoké Mýto, odbor dopravních a správních agend žádost obce Zádolí, se sídlem Stříhanov 12, 566 01 Vysoké Mýto, o vyjádření k plánovanému umístění trvalého omezení na místní komunikaci v Obci Zádolí. V předmětné věci vypravil odbor dopravních a správních agend dne 19. 6. 2025 vyjádření.
Ad 2. V předmětné věci byla odborem dopravních a správních agend přijata dne 11. 6. 2025 pod č. j. MUVM/043352/2025 „Žádost o vyjádření k umístění trvalého omezení provozu na místní komunikaci v Obci Zádolí“ a vypraveno „Vyjádření k plánovanému umístění trvalého omezení provozu na pozemní komunikaci v Obci Zádolí“ ze dne 19. 6. 2025 pod č.j. MUVM/045471/2025.
Ad 3. Dokument „Vyjádření k plánovanému umístění trvalého omezení provozu na pozemní komunikaci v Obci Zádolí“ viz příloha.
Vyřizující: Mgr. Marie Lněničková, odbor kanceláře vedení města
Datum poskytnutí informace: 17. 7. 2025
Způsob poskytnutí: písemně, poštou